Ansatte

Solblomsten små barn

Anne Marie Grøttan

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Utdannet ved Handel- og Kontorskole. Har tatt etterutdanning i småbarnspedagogikk ved HINT, og kurs i Steinerpedagogikk ved Steinerhøyskolen i Oslo. Verneombud. Har fagbrev som Barne- og ungdomsarbeider.

Ingeborg Thingstad

ingeborg.thingstad@steinerbarnehage.no

Ingeborg er utdannet Barnehagelærer fra DMMH med fordypning i barnekultur og kulturarv. I tillegg har hun videreutdanning i Drama fra samme sted. Etterutdanningskurs i fra Steinerhøyskolen ved Rudolf Steinerhøyskolen i Oslo og Bachelor i barnehageutdanningen fra samme sted.

Mette Olberg

mette.olberg@steinerbarnehage.no

Utdannet adjunkt ved Høgskolen i Sør-Trøndelag. Har i tillegg ekstra studiepoeng knyttet til barns motoriske utvikling, pedagogikk, psykologi og kommunikasjon, samt videreutdanning i programmering og digital kompetanse. Etterutdanning i Barnehagepedagogikk fra Steinerhøyskolen i Oslo.

Veronica Eide Zandany

Stilling: Styrer
veroni2000@hotmail.com

Adjunkt fra NTNU, med etterutdanning i Barnehage, Småbarnspedagogikk og Nasjonal Styrerutdanning fra DMMH. Har også Masterstudier i Spesialpedagogikk fra NTNU/DMMH, og Lederutdanningen "Tidløs Ledertrening" fra Steinerhøyskolen i Oslo.

Liudmila Zubovic

Stilling: Assistent

Liudmila jobber som assistent i barnehagen.

Solblomsten store barn

Linn Refsnes

linn.refsnes@steinerbarnehage.no

Linn jobber som pedagogisk leder på Ringblomsten storbarns avdeling. Hun har tatt bachelorstudier i pedagogikk fra Universitetet i Tromsø. Linn har fullført barnehagelærerutdannelse ved Steinerhøyskolen i Oslo. Pedagogisk leder på smørblomsten (småbarn) fra 17.02.2020.

Veronica Eide Zandany

Stilling: Styrer
veroni2000@hotmail.com

Olga Johansen

Stilling: Barnehagelærer
lemurrr63@gmail.com

Er utdannet lærer fra Daugavpils Pedagogical Institute, Latvia og førskolelærer fra The University of Daugavpils, Latvia. Har tatt Kompass studiet ved DMMH i Trondheim.

Anne Marie Grøttan

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider