• Årsmøte for Stiftelsen for Steinerbarnehagen på Fosen

Årsmøte for Stiftelsen Steinerbarnehagen på Fosen vil avvikles Lørdag 13.04.24 kl 13.00.
    Sted: Solblomsten Steinerbarnehage sine lokaler i Skolegata 15.

• Planleggingsdag 17.03.23

Solblomsten Steinerbarnehage har planleggingsdag fredag 17.03.23. Barnehagen er derfor stengt denne dagen.

• KARNEVAL I SOLBLOMSTEN

”I eventyrene lever hele menneskehetens ånd”
    Rudolf Steiner

• Velkommen til Påskefrokost i barnehagen tirsdag 28.mars kl. 08.00

Kling, klang klemme er Påskeharen hjemme?
    Hvis han kommer hjem i dag får han nok et egg å, ja, et påskeegg, et påskeegg...

• Vi har blitt Livsgledebarnehage

Vi har inngått et samarbeide med Ørland Sykehjem om å være Livsgledebarnehage.

• Gullmerke fra Debio og Grønt flagg!

Vi kan med glede fortelle at vi igjen har blitt sertifisert som Grønt Flagg barnehage for barnehageåret 2017-2018! Miljøhandlingsplanen for å sikre bærekraftig utvikling i barnehagen vår er godkjent. Fokusområde i år er kompostering og resirkulering av avfallet vårt.

Vi har også for 2017 oppnådd Debio sitt serveringsmerke i gull. Debio er garantist for at økologisk mat som produserers og serveres i Norge faktisk er økologisk. Gull merket betyr at all mat vi sereverer i Solblomsten er av økologisk kvalitet!